äntligen helg!

Shoohoo =) denna veckan har varit ett rent helvete i skolan massor med läxor och prov -.-
men nu är det äntligen helg så ska ej klaga! :) som ni kanske alla redan vet är jag ej hemma så ofta därför blir det inte speciellt mycket inlägg, har ej sovit hemma på 3 månader :$ menmen .. så jag skriver när jag skriver som sagt hehe ..
Idag är det fredag och det innebär att min käre bror kommer hem idag på permision (stavning?) saknar honom  hela tiden så det är jobbigt. ja vad har mer hänt? jo va på center syd igår och köpte lite smått&gott kommer in bilder strax! men nu ska jag nog bara sitta vid datan och ta de lungt, skriver väl senare :) haitla hatla ..
langar upp en bild så det inte bara blir text *.<

som ni ser har jag satt i min andra töjning, först hade jag denna (snurran) sen hade jag
en tunnel, sen en plugg men bytte tillbaks, sjukt sugen på att töja till tolv, har 10 mm i nu .. ska jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0