tack! <3

Shoohoo.. idag är det måndag och otroligt segt! menmen ..
helgen har varit mysig och lugn. fredes va jag med olivia&felicia oxh sjukare ur såklart :)
lördes va jag med sötisen och hyrde film och åt på sibylla och tjockade oss med en massa
chips och godis :$
söndagen ja då va det ju alla<3dag, (första gången jag skrattade efter jag blev född om ni ville veta) alla<3dag spenderades med sötisen framför tvn med en massa godis&mys<3
sen fick jag världens finaste halsband av honom, är han inte för söt? jag gav han också en liten present.

Snart kommer felicia och vi ska ner och träna, sen blir det att läsa läxa oO har prov imorn ..
skriver kanske senare, ha de sålänge :]

detta gulliga halsband fick jag av älsklingen <3

detta kortet och en söt nalle köpte jag till Kristian<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0