Smycke

Nu tänker jag avslöja ännu mer av min idé. Som vissa vet gillar jag att pyssla speciellt med halsband,armband,örhänge osv. Så tänkte göra en egen kategori som ska heta Mina smycke. Dom olika kategorierna har ni till höger av bloggen. Där kommer ni hitta smycken som jag har gjort och som till och med är till salu. Om ni vill kontakta mig så kommentera på något inlägg. Ni kan även komma med egna önskemål så ska jag göra så gott jag kan. Gjorde många halsband innan som heter Rosenkrans, gör dom om någon vill ha. Så fort jag gjort ett nytt smycke lägger jag in de så kika in där när de kommer upp. Har gjort två örhänge hittentills. Som sagt hör av er om ni är intresserade. Smyckena jag gör är av ett begränsat antal så det finns inte hur många som helst. Detta är just för att det är roligt att ha smycken som ingen annan har. Så har du egna önskemål eller några frågor så kommentera så svara jag så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0