Onödig dag

Hej på er! Va verkligen jätte onödigt att jag stack till skolan idag. Nu ska jag berätta min onödiga dag.

-08.15 steg jag upp för att ta bussen 09.37 till skolan.
-Kom till skolan och gick in på svenskan, i och med jag redan va klar med svenskan så satte jag mig vid en data och chilla där.
-Sen hade vi bara engelska kvar och allt va jag klar med så jag fick sluta. Tog bussen hem 11.15
Mycket mycket onödig dag!
-Sen hoppa mamma på bussen vid centrum så stack vi upp till center syd och fick handlat lite saker. Bilder kommer in senare.

Idag blir det antagligen bara hemma mys, idol final idag ju! Men man vet ju redan vem som kommer vinna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0