Mina smycke

Nu hade jag tänk lägga in iallefall två bilder på smycke jag har gjort. Allt kommer ligga under kategorin Mina smycke till höger i bloggen.



Om ni vill kontakta mig så kommentera på något inlägg. Ni kan även komma med egna önskemål så ska jag göra så gott jag kan. Gjorde många halsband innan som heter Rosenkrans, gör dom om någon vill ha. Smyckena jag gör är av ett begränsat antal så det finns inte hur många som helst. Detta är just för att det är roligt att ha smycken som ingen annan har. Så har du egna önskemål eller några frågor så kommentera så svara jag så fort jag kan! Priset varierar såklart efter hur smyckena ser ut.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag undrar vad du får för exakt likadan som den på översta bilden? :)

2010-12-05 @ 12:51:15
Postat av: Alexandra

tar för en*

2010-12-05 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0