lalalananalalal

Hej allihopa! Det har inte blivit så mycket bloggande nu på dom sista dagarna för jag har haft fullt upp. Men min julafton va perfekt! Och jag har tagit fotto på alla julklappar jag fått så dom kommer in någon dag så ni får ha tålamod. Blev jätte glad för alla saker jag fick. Tänkte skriva på julafton kvällen men det blev ändrade planer. Det va fest i kävlinge så vi stack dit sen kom vi inte hem förens 4-5 på morgonen så det bidde ingenting. Igår fyllde Kristians bror 25 så vi ordnade en överraskningsfest för honom här hemma. Sen idag har vi inte gjort något speciellt förutom att klockan 6 gick vi hem till Kristians mamma och käka middag. Imorgon blir det antagligen ut och kolla rean. Hörs!

Denna lilla sötnosen kanske blir min :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0