Julafton


Mys hos mamma på julafton


Mina kläder på julafton


Julmaten, mums!


Tummen upp!


Koppel från älsklingen

Ett gulligt kort och tre tusen från älsklingen :$


En morgonrock från mamma


Trosor från mamma


En tröja från mamma


Pengar och perfym av mamma


Vågtång av mamma


Stjal och handskar av mamma


Örhänge och ringar från bror


One piece dräkt från mormor och peter

Sen har jag fått julklappar av pappa,farmor&farfar och av moster som jag inte har fottot. Men det va iallefall pengar av alla, sen va de ett par trosor jag fick av älsklingen som jag glömde fottta. Blev riktigt nöjd med alla mina julklappar, julafton va perfekt!

Älskar dig Kristian Rusthoi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0