förvirrad

Halva veckan imorgon, det går snabbt! I måndags va jag ledig så då fixade jag med lite saker. Tisdag(idag) va de praktik mellan 10.00-16.00 trodde jag. Min mobil ringde tjugo över åtta och jag sprang upp för jag är alltid så sjukt förvirrad och nyvaken haha, så va de Anne-lie från café uven som ringde mig och fråga var jag va haha började tydligen klockan åtta, jag va helt hundra på att jag började klockan tio nä det gjorde jag ju inte haha men som tur blir hon inte arg, hon bara skrattade när jag kom. Sen fick jag sluta klockan tre gött! Imorgon är de onsdag dvs halva veckan. Så det blir skola för min del. Hörs imorgon vänner&ovänner godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0