Förlåt

Hej! Förlåt för en usel uppdatering men har inte haft tid plus jag är fortfarande sjuk. Men tänkte berätta om helgen så ni hänger med i svängarna.
Fredags- Vi va på fest i kävlinge och kan inte säga mer än att kvällen var väldigt ut flippad. Sen trodde jag att vi skulle dö när vi körde hem haha.
Lördags- Då va vi också i kävlinge på fest dock va jag ej taggad pga att min envisa förkylning inte vill ge med sig men tänkte va social endå och det blev också ganska galet tack för kvällen!
Söndag(idag)- Vaknade klockan 2 för det blev sent i lördagsnatt. Så jag och älsklingen har bara myst och vatt på ica och handlat lite, skulle se ifall dom hade öppet där dom sålde julgranar men de hade dom inte så vi får fixa de imorn.
Imorgon blir det skola måste orka gå dit för de är ju bara tre dagar kvar nu tills julledig! Slutar på onsdag så jävla skönt sen är de jul längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0