Är de dax?

Är de redan dax för julgran? Tycker de dyker upp mer och mer. När ska man egentligen inskaffa julgran? Jag och älsklingen har tänk på att skaffa julgran, eller ja vi ska göra de för liskom det är de som är pricken över i:ett på julen tycker jag. Och ja så klart gör snön väldigt mycket också så det är tur vi har de tycker jag. Hur kan folk hata snön? Den som är så mysig. De kan gärna snöa bara de inte orsakar olyckor och det behöver ju inte va så svinigt kallt. Lagom är bäst! menmen som sagt när ska man egentligen inskaffa julgranen? hmmm

Detta är utanför min praktik vid Lödde centrum som redan har börjat sälja julgranar, är de för tidigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0