Stereo Love

Tjosan i trosan >.O
i fredags kollade jag och älslingen på bio men först åt vi på en grekisk restaurang i lund jag åt souvlaki åh fyfan vad gott det va, filmen va helt okej men det va ingen direkt "kolla på bio-film" det va mer en "mysig hemmakväll film" hehe. Och sen kan jag ju en glömma den underbara lördagen som var! jag och älskling gick hem till mig för att byta om och så sen kom kasa och hämtade oss så vi åkte till willys där kalle va, så vi handlade litta gott så vi kunde grilla för vädret va på topp! sen åkte vi hem till kalle för att grilla och det blev mycket lyckat! sen på kvällen kom det mer och mer folk och det var precis som förr, så det ska va! kan inget mer än att tacka för kvällen :) På söndagen vaknade jag upp med älsklingen brevid mig :$ sen traskade vi hem till hans mamma för att kolla på hundvalparna, ge mig en!!!11 sen kom tysken,linus&tom och hämtade oss så stack vi till landskrona sen hem igen. och nu sitter jag här på en tråkig måndag, död åt dagen hö-hö

drägglar bara man kollar på de ju hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0