ge mig körkort dirr.

Tjoho, första dagen i skolan på tio dagar och det känns redan förjävligt så jag till och med sommnade under en lektion -.- .. men lovet kan man säga att det har varit väligt slött och degigt har inte gjort ett skit har bara myst sönder med pojken min och det är lika mysigt de med! helgen har jag nog redan berättat lite om men kan dra det snabbt endå, fredags så spelade vi öl-fotboll i hofterup sen vidare hem till kalle, lördags så tog jag och älsklingen det bara lungt och i söndags åkte vi hem till kalle för att glutta lite film trevlans! Igår kollade vi på Johan Falk tummen upp för den "serien" .. Idag hade jag tänkt slinga håret litt så får se hur resultatet blir höhö sen hem till älsklingen, skriver kanske mer sen eller så hörs vi imorn ha det sålänge!
Föresten! Har övningskört nu i tre dagar [care-box] har nästan gått helt fel fritt så igår gav jag mig ut på vägarna dock lite panik men det gick bra.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0