sunes jul

Hej igen!
jag har bara slappat i sängen framför datan och tvn sen jag kom hem från skolan :$ kollat på alla avsnitt av sunes jul tycker dom är så jävla roliga HA-HA .. sen sommnade
jag såklart och vakna precis, så kommer bli jätte kul senare när jag inte kan somna .. suck .. har fått väldigt många läsare :] ska snart ändra design osv men har ej orkat göra de nu för jag har mycket att göra. Föresten imorn är jag "ledig" för dom andra har orgentering i Saxtorp -.- så blir väl att sova,plugga,äta,sova imorn då. men nu ska jag gå ut och förkorta mitt liv med 2 min :$.. skriver nog senare :) Hoooj


Detta är de bästa och roligaste avsnitten i Sunes Jul spola fram till   03:17 
http://www.youtube.com/watch?v=sP5NJ47XPNQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0