äntligen fredag!

Hej!
idag är det äntligen fredag som man har gått och längtat efter hela veckan, iallefall jag oO
är inte i skolan idag för jag har sjukt ont i min axel, kan knappt lyfta den så orkade inte riktigt :$ idag blir det väl umgås med vännerna, just nu är Tom på sin körskola och skriver upp eller vad de heter så LYCKA TILL TILL HONOM!! :) sen kommer nog han och rasse hit för jag och rasse ska hålla tom i handen när han tar hål i öronen hihi .. har nog inte så mycket mer att skriva ?.? eller jo nästa fredag är det utklädningsdag ska bli skojskoj olivia och felicia ska sova här från tors-fre<3 menmen nu va de nog inget mer hehe, men skriver väl senare för nu ska jag gå och läsa lite på biologin har prov nästa vecka om matspjälkningen -.- suuuuccckkk , ha det bra så länge Hooooj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0