snart helg!

Hej!
nyss kommit innanför dörren vatt i skolan -.-
idag har jag nog inget arbete jag jag ska göra, men måste kolla på religionen har prov nästa vecka .. religion prov nästa vecka , sen nästa vecka igen har vi kemi&biologiprov döda mig!men som tur är så sätts betygen snart phuu .. känner mig ganska säker på mina betyg, sen kommer stora frågan gymnasie?!?!?! har inte ens haft tanken åt de hållet, funderat lite på barn och fritid men ska ej bli något skitt dagisfröken iallefall HA-HA ..
snart helg igen skönt, fredagen blir väl med vännerna och hitta på något skoj förhoppningsvis, sen ska jag och mamma åka tidigt på lördag morgon upp till småland för att hälsa på min bror, saknar honom :') <3 sen hemma på lördag eftermiddag igen.
nu ska jag kolla tv, hörs sen


sjukt barnprogram som kom med i tidningen, Carn Von Linné röker på i barnprogram!
hehe höjdare (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0