min stil

My own style, this is

the way I talk!

Quiksilver


Quiksilver kläder är något jag har massor av, gillar kläderna för dom är speciella och mycket färger!

Ripcurl




Ripcurl kläder påminner nästan som Quiksilver kläder, från tröja till tröja är dom speciella just därför jag gillar dom!

Lite smått&gott



Palestina stjal, snyggt till allt och gillar verkligen den. har den i svart&vit , blå&svar
och en med massa olika färger, tummen upp för den stjalen!


Baggy byxor, ååh vad jag gillar baggyjeans & baggymjukis .. känner mig så obekväm
i tighta jeans men visst kan jag andvända de, men gillar mer stora kläder


Som sagt gillar jag ovanliga och färgglada kläder, alla färgglada kläder tillsammans
blir en väldigt udda stil & det är just den stilan jag gillar. själv har jag köpt mig ett par
liknande skor som på bilden.


Personer som har stilen jag älskar


Lil mama, hon har den sköna hängiga "hiphop stilen"


Jessica alba, diggar henne. Bilden är tagen ur filmen hon va med i (Honey)
den e grymt bra.


Detta är ingen person jag vet något om, vill vara visa denna softa och sköna mjukisstil.


Detta är inga person jag vet något om, men vill bara visa stilen lite punk/hiphop.



Kommentarer
Postat av: Anonym

bara negrer för fan shetan!!!!!!!

2009-11-19 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0