hej & håå

Hej!
som sagt jag är dålig på att uppdatera på helgerna och det kan jag faktist
inte ändra på så så är det.
men som sagt på fredagen va de fest hemma hos kalle o det blev lite mycket
skämms som fan över det jag gjorde men tack till er som fanns där när jag behövde de<3
dvs, DÖD ÅT FREDAGEN!
lördagsmorgonen kan jag inte säga va den mysigaste direkt haha jag och krille stack o käkade sen kom tom så va vi hemma hos krille, sen skulle dom på 20års fest och det va bjudefest så jag stack hem sen ungefär vid klockan halv 12 kom krille & tom och mötte mig sen gick vi hem till singel-lyan och där kom en massa folk. efter de bar det av till gamla goá Hofterup, fest där i början va den ju lyckad eller vad man ska kalla de sen blev de crazy mohaha ..  sen stack jag,krille,tom,linus&martin till lödde för att slå oss till ro hemma hos krille. Krille och Tom somnade snabbt (mesar) så jag,linus och martin hade skoj på natten haha! sen samma visa idag vakna,sibylla,fetton osv hehe .. men tack för en lyckad helg med massa galenskap, sexuellt bli slagna, tappa tidsuppfattningen, äta snabb-mat och göra bort sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0