hardcore

Tuddeelluu ..
Hinner inte blogga så mycket på helgerna för jag är
nästan aldrig hemma, är alltid med mina kompisar
och sover borta nästan alltid därför jag inte hinner
blogga så värst mycket på helgerna, bättre på vardagarna(Y)
menmen, igår va jag och vännerna hemma hos krille
och umgicks sen vid ett åkte alla till shell och sen vidare
till kalle och där bara sjukade ur helt, Tog lite bilder igår
men lite suddiga men det får ni leva med, skriver nog senare
hooooj :]

hos krille när Tom,Rasse och Krille badar

Kasa bankade en spik rakt igenom skinnet mellan fingrarna

tillslut tog han en piercing igenom

jag älskar mina vänner fast som är sjuka i huvudet :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0