förlåt!

Hej!
förlåt att jag varit så dålig att uppdatera, men det blir så på helgerna kan ej hjälpas
för jag är aldrig hemma. thats life!
Fredag- hade lite folk hemma sen runt 10 halv 11 åkte alla till kävlinge på fest, sen sov tom&rasse hos mig.
Lördag- jag,tom,krille&rasse åkte till bjärred för tom och rasse skulle ta sprutan mot svininfluensan. sen vidare hem till rasse för han skulle stycka ett rådjur uussh, sen kom Sonny .. så jag krille och sonny åkte till lödde och fixa lite saker sen hem till mig sen hem till krille, satt där ett bra tag och bara tog de lungt, sen vidare till kävlinge på fest ..
Idag- vaknade hemma hos krille med tom rasse o krille stack hem och sen åkte till center syd med mamma handlade lite. helgen blev en lyckad helg som alltid :]
Föresten! fick två frågor angående dom tightsen jag köpt som jag lagt ut bild på, tänkte svara på dom här:)
kan du inte visa hur tightsen ser ut när man har dom på sig? :)
svar: om jag fottar tightsen när jag har dom på mig, ser man nästan inte mönsterna, dom sitter som vanliga tights bara att dessa har
en annan kvalité, inte den tyg kvalitén utan mer hmm hur ska man säga de, töjbara? glansigare? ja :)

dom tightsen är från gina va?
svar: yes det är dom :)


här styckar rasse rådjuret :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0