cutcutcut

Hej!
har precis kommit hem från en väldigt utflippad dag i skolan HAHA!
gjort klart några arbeten i skolan känner mig duktig .. men dock har jag
lite skriv uppgifter kvar jag måste jävlas med. Föresten vi fick tillbaka vårt
biologiprov idag och jag fick G (Y) G låg på 20p jag fick hela 28 poäng :$
Det va också jätte många som tog sprutan mot svininfluensan, dumt gjort!
jag tog ej den för jag INTE vill bli sjuk :]
idag händer det nog inte så värst mycket, men imorgon klockan 2 DÅ JÄVLAR!
vad det är som händer då får ni veta senare, nu ska jag palla mig upp ur sängen
gå till köket och hämta en cocacola seeyaah

Hittade ingen bild, så jag tänkte varför inte lägga ut en bild på mina vänner :]
http://sendables.jibjab.com/view/XM4tKvC394ZsnSwR
länken till bilden ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0