tummen upp för helgen!

Hejsan!
Har ej skrivit så mycket pga att det är helg, sitter ej så mycket vid datan
då för jag är knappt hemma. Helgen har varit toppen, spenderats med vännerna
SÅKLART! ..
Fredags- va i skolan skrev religionprovet, känndes riktigt bra faktist! sen gick jag hem vid lunchtid. sen åkte jag och mamma och handla och där hitta jag värsta julpyntet jag tyckte krille skulle ha i sin lägenhet HA-HA! det va en slinga av små änglar (kommer bild) .. vid 5 tiden traskade jag hem till krille sen efter de kom rasse sen kom tom&my, vi satt hemma hos krille lite sen vidare till barsebäck till tysken där jag blev mamma :$ haha (till tyskens lillasyster) inte för att vara så men kung över småbarnen^^ .. sen åkte vi till lödde igen sen sov vi, så en väldigt lugn och skön fredag.
Lördag- vaknade hemma hos krille med krille&rasse sen kom tom och dom skulle sticka till
centersyd för att fixa lite saker, då passade jag på och sticka hem duscha äta osv, sen knackadede på dörren och ja vist mina fina vänner traskar in .. va här en liten stund bara sen gick vi hem till krille, sen vidare hem till kalle som hade fest!
tack för en lyckad helg allihopa! :)
nu måste jag plugga, har prov imorn i kemi oO ..suck..

nu e de jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0