running in youre veins

Hejsan!
har inte skrivit så mycket på sistonde för jag har ej något särskilt att skriva då tänker jag de att det är lika bra att strunta i de hehe .. torsdag idag jeppjepp skönt att det snart är helg igen, tycker veckorna bara flyger iväg oO snart är de julafton bara 14 dagar tills dess och jag har inte ens börjat tänka på julklappar iän, eller jo vad jag vill ha men det är en annan sak :$ men tog mig i kragen och bestämmde mig för att på lördag att det ska bli en jävla massa julklappar! jag&my ska iväg och handla heeeeeela dagen kommer bli skoj (:
föresten! skrev biologiprov idag känndes sjukt bra och mina betyg ligger jag faktist förvånadsvärt bra i :) G på mig! nu har jag alla mina prov av klarade så dags
att luta sig tillbaka och njuta av musiken mMm Renegade Five - Running in youre veins


När man längtar efter någon riktigt mycket
är det saknad efter något man har kärt
det finns stunder då man inte längre känner
att det viktiga i livet är nåt värt.
Du ska inte mer vara ledsen snart kommer det nya dar
då ska allt det gamla glömmas och ta vara på det du har
saknar dig storebror<3 kom hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0