nova

hejsan!
Idag kom My hem till mig sen tog vi bussen till Lund och gick lite på Nova.
Hittade dock inte så mycket för allt va helt rörigt men hittade en tröja som inte va på rean och dessutom svin dyr -.- men tyckte den va fräck så ville ha den :)
och my hittade också bara en tröja där så det va inget spciellt, lite besviken att det  va så rörigt i alla affären man såg ingenting.
sen tog vi bussen till Center Syd och där köpte jag mig en hatt på Carlings och My köpte två tröjor där! Center Syd har fan det mesta! aja sen kom mamma och hämta oss gick hem till mig tog de lungt åt lite och sånt, och nu händer det absulut ingenting.
langar en bild på tröjan jag köpte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0