Vafan?!

Läste precis en artikel att vi har nya stjärntecken, vafan är de? Jag är fortfarande stenbock så är de bara! Jag tänker inte va nån skitt jävla skytt! 

Varför vi fått nya stjärntecken:
Det astrologiska fenomenet rapporterades förra veckan av astronomen Parke Kunkle, från Minneapolis i USA, som upptäckte felet. Den astronomiska observationen har orsakat stora diskussioner i astrologikretsar runt om i världen. Innebörden av upptäckten är att människor, som dagligen läser horoskop, nu helt plötsligt fått nya stjärntecken. Anledningen till felet är att jordklotet befinner sig på en annan position i dag än för 3000 år sedan när astrologins grunder lades. Jordens axel har helt enkelt ändrat sin position i relation till stjärnornas position på himlen.

Nya stjärntecken:

Stenbocken: 20 jan - 15 feb
Vattumannen: 16 feb - 10 mars
Fiskarna: 11 mars - 17 april
Väduren: 18 april - 12 maj
Oxen: 13 maj - 20 juni
Tvillingarna: 21 juni - 19 juli
Kräftan: 20 juli - 9 aug
Lejon: 10 aug - 15 sept
Jungfrun: 16 sept - 29 okt
Vågen: 30 okt - 22 nov
Skorpionen: 23 - 28 nov
Ormbäraren: 29 nov - 16 dec
Skytten: 17 dec - 19 jan

Det har även kommit ett nytt stjärntecken, ormbäraren? wtf. Vad fan händer? Kul för den som är de och bara
- Vad är du för stjärntecken?
- Jag är ormbärare
hahahahahha fyfan va fattigt det låter!
Nä jag är och förbli stenbock thats it!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Men det ändras bara för dem som är födda 2009 och inte dem längre bak som 96-94 osv

2011-01-20 @ 07:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0