Vad är de som är fel?

hejhej! Fredag idag, dagan alla har längtat efter. Tycker inte ni att veckorna och dagarna bara flyger förbi? Jag tycker det går så otroligt snabbt så man knappt hinner med själv. Skönt på ett sätt men förvirrande på ett annat. Ni undrar säkert varför jag inte är i skolan. Jo jag vaknade inatt av att jag va helt kallsvettig och mådde illa, sen sprang jag upp på toa och ja ni kan ju räkna ut själva vad jag gjorde. Jag fattar inte varför jag spyr? Jag är ju inte sjuk? Så sjukanmälde mig idag för jag visste inte hur det skulle bli under dagen. Skulle endå bara gå till halv ett så. Imorgon har jag och Kristian varit tillsammans i ett år, längtar hihi


Lilla Ludde sover hela tiden, sötisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0