lund,bio,fest

Hej på er! Har inte hunnit blogga så värst mycket för jag har haft en fullspäckad helg! Tänkte berätta lite kort om den.

Fredag- Slutade tidigt sen vidare till Lund med mamma köpte en massamassa saker till lägenheten (bilder kommer in imorgon) sen blev de michelle och felicia på kvällen sen en liten stund hem till anders där älskling och dom andra va.
Lördag- Slappa på dagen sen bio på kvällen med älsklingen
Söndag- Åkte till nova med mamma och älsklingen och handla ytterliga lite saker till lägenheten (bilder kommer in imorgn)

Tänkte jag kunde skriva mer imorgon för idag är jag verkligen sjukt trött men va endå tvungen att skriva lite så ni inte tror jag har dött haha. Imorgn är de praktik och kanske in till Lund efter de fårse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0