Fortfarande

hejhej! Då är de måndag igen och alla har börjat skolan förutom jag, jag börjar på onsdag. Skönt en kort vecka! Halv 4 idag ska jag till vårdcentralen för jag är fortfarande sjuk, har jag gått med detta i en vecka så mamma börjar bli lite orolig. Det känns som jag har något i halsen som irriterar mig så när jag hostar så kommer det inte upp, så jag hostar sönder min hals typ speciellt på kvällarna när man ska gå och lägga sig och så fort man vaknar så jag hoppas jag får något som hjälper mig för jag orkar inte ha de såhär längre. My sitter här bredvid mig och myser med Ludde. Föresten så har han lärt sig gå i koppel och kissar och bajsar ute nu, duktig vovve!

Här kommer några bilder sen jag, älsklingen, viktor och kasa va på vallåsen och åkte skidor.

Jag


Kasa


Älsklingen och Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0