Fått napp?!

Godmorgon, har sovit uselt inatt (igen) har hostat och haft ont i huvudet och snytit mig stup i kvarten lika så kristian, plus han har jätte hög feber så han är kokande varm över hela kroppen så ligger man för nära han så svettas man ihjäl. Med andra ord fyfan villken natt! Orkar inte vara sjuk nu när man är ledig. Föresten så va jag hos farmor och farfar igår och fikade och fick mina julklappar i och med jag inte träffade dom vid julen. Så bilder kommer in snart på sakerna jag fick. Sen tror jag att jag börjar få napp på en liten vovve nu. Ska nog kika på den på torsdag om allt går som det ska.

Det är valpen till vänster på båda bilderna. Den minsta av dom.

Det är en blandning mellan chiahuahua/papillon/dansk-svensk gårdshund

Kommentarer
Postat av: Alexandra Cuffe

Linnea om du köper den hunden så SKA jag träffa den! Fy så söt :D

2011-01-05 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0