trevlans

Godmorgon på er, nu är de måndag igen och lovet är redan slut. Men har endå haft ett skönt lov de måste jag säga. Tänkte berätta lite vad som hänt i helgen för er som är nyfikna.

Fredags - I fredags hade Anders folk hemma och det blev en galen kväll måste jag säga. Hade riktigt roligt och trevligt faktiskt. Synd bara att saker försvinner så fort man tar in någon random person som får komma, så jävla skitt!
Lördags - I lördags skulle jag och älsklingen egentligen bara ta de lungt och käka på jensens och mysa, men ändrade planer. Vi stack till Sibylla vid 2 tiden där linus,sonny,anders,jocke,thell,tess,fanni,viktor och pentmo också va så vi käkade och sen gick vi hem till krille. Även Pontus och Kasa som lite senare. Sen vid 7 tiden gick vi till krogen för att käka sen vidare till svalöv till nån jävla bonnefest haha. Sen stack vi där ifrån fortare än kvikt så stack vi till furulund till någon pub där sen åkte jag och älskling hem vid 1. Tack för kvällen!
Söndag - Vi tog de bara lungt åkte upp till willys och handla och kolla på solsidan med en massa massa mys!

Idag är de skola som gäller -.- 09.00-14.30 suck! Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0