tacktacktack die

Torsdagen är redan här och klockan är kvart i 10 och jag är fortfarande hemma. Kanske blir lediga helt idag från skolan för vi har sovmorgon både på svenskan och matten sen är jag klar med engelska arbetet sen så kanske vår mentor är sjuk som vi har den sista lektionen så det kanske blir one day off, gutt! Och nästa vecka är de sportlov bättre kan det inte bli. Jag vet två saker jag ska göra på sportlovet och det är att fixa mina naglar och träffa Olivia som jag inte träffat på riktigt länge så det ska bli skoj. Nu tänke jag ta lite att äta och göra en kopp chai tea hörs sen igen!

congratulations i hate you
Tack för du har slutat med dina meningslösa saker.
Tack för du äntligen förstått hur barnsligt du beeter dig.
Tack för du har insett att du inte har nån chans.
Tack för du äntligen har slutat FÖRSÖKA förstöra.
Tack för du äntligen har inset att jag är bättre än dig.
Avundsjuka jävel för du vill va som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0