Slappe-Söndag

Sorry folk att det inte har blivit uppdaterat som vanligt men det har faktist varit helg så jag får faktist skylla på de tycker jag. Tänkte berätta kort om helgen.
Fredag - Vi åkte till Landskrona för sonny hade lite folk hemma och det blev en mycket trevlig kväll!
Lördag - Jag,älsklingen och Ludde myste hemma hos mamma. Känndes jätte konstigt på ett sätt för har inte sovit i min egen säng på hur länge som helst. Så vi köpte lite filmer på ica och köpte chips och bara tog de lungt. Mys!
Söndag - Vaknade vid 9 men gick inte upp förens halv 11 haha. Då åt vi frulle och sen vandrade vi hem till Kristians mamma en stund. Vi släppte ut Ludde lite i trädgården och han sprang så mycket så han har sovit hela tiden nu haha. Idag har det bara varit en slapp dag och slappare ska den bli. Vi ska kolla på solsidan klockan åtta och mysa i soffan bara.

Imorgon är det måndag och då är de praktik. Plus det är inte villken måndag som helst, det är allahjärtansdag så det är nog ganska mycket på praktiken som ska göras. För er som inte vet så jobbar jag på ett café i Löddeköpinge så det är nog mycket "hjärtebakelser" som kommer säljas imorgon. Tänkte ta mig ett bad nu hörs!


Här om dagen köpte jag ett nytt koppel till Ludde som är för mini hundar hihi. 107:- på zooab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0