Kortfattat

Hej, tänkte berätta om helgen lite kort iomed jag inte hunnit blogga så värst mycket.
Fredag- Vi sket i danmark och stack på fest hos Martin i furulund istället, tack för en awesome kväll!
Lördag- Sov typ till 2 på dagen för vi kom hem ganska sent på fredag kvällen. Sen på lördagkvällen stack vi till Linus i furulund och där va lite folk. Tack för ännu en trevlig kväll!
Söndag(idag)- Idag är de söndag och det känns som man är helt död i kroppen. Vid ett stack jag, mamma och Ludde till järavallen och gick 4 kilometer kanske inte så långt men lilla Ludde orkar inte mycket mer. Sen nu myser jag med båda mina älsklingar framför tv och bara längtar tills man ska gå och lägga sig och sova.

Imorgon är det måndag och det är praktik, tror jag? Allt är så himla klyddigt och förvirrat så man knappt hinner med. Men hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag har haft. Imorgon kommer lite bilder in för jag orkar inte lägga in dom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0