Allahjärtansdag

Hej! idag är de den 14/2 dagen då jag skrattade för första gången plus det är allahjärtansdag. Idag har det varit praktik och precis som jag trodde så va de mycket "hjärtebakelser" som skulle göras så det har varit håll i gång hela dagen. Och inte nog att man va dö slut efter jobb när man skulle cykla hem så va det ju en sån jävla motvind som nästan fick cyklen att rulla bakåt så nu är jag helt slut i benen. Längtar tills älsklingen kommer hem då blir det mysmysmys. Vi ska äta fondue det är så jävla gott och bara mysa i soffan och jag har ju en liten present till honom såklart! Vad det är och bild kommer in ikväll eller imorgon.


blandannat dessa gjorde jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0