Ointressant

Hej på er! Här kommer ett väldigt ointressant inlägg men det va bara för att jag skulle blogga. Idag har det varit en "mamma" dag. Va med mamma på nova först och kika runt lite. Skulle kolla på present till älsklingen som snart fyller år men jag hittade ingenting. Det är så jävla svårt att handla till killar, är det inte de? Till tjejer finns det tusen saker att välja på. Och sen åkte vi till center syd för att handla present papper för jag har redan handlat två presenter så jag slog in dom sen när jag kom hem. Fyndade även ett par skor för 50 kroner som hade kostat 299. (Kommer bild imorgon) Nu ska jag och älskling snart äta lax, mums! Hörs senare eller imorgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

När blir det bloppis :D??

2011-08-14 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0