Respektlöst!

Blir så himmla arg! Men dock kan jag inte skriva allt för mycket i bloggen så försöker skära ner på de lite och skriver inte ut direkt vad det handlar om, vill bara skriva av mig lite.


Varför kan de inte uppför sig?Varför ska dom ha noll respekt för andra? Visar dom noll respekt gör jag de också, och så är det bara! Det kokar verkligen inom mig varje gång jag hör/ser sånt här! Som sagt skriver jag inte ut vad det är för då hade de blivit ett jäääävla liv! Ingen ska kunna tro att dom kan göra exakt vad dom vill och säga vad dom vill till människo, speciellt inte till mig! För då får dom tillbaks med samma mynt. Uttrycker man sina tankar och känslor blir man kallad för något, och de ordet har nästan 99% av alla människor fått om bakfoten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0