Skönt

Äntigen har man köpt en laddare till min iphone. Har inte haft de innan har fått ladda den genom datan med en usb-sladd, men då kan man ju knappt använda datan haha, och så kan man ju inte ha de hela tiden. Men nu är laddare kirrat iallefall. Kan även ladda min ipod i den så dubbla tummar upp! Menmen idag är de måndag och jag har varit i skolan och vi har bara varit ute på bygg och målat och byggt färdigt "skyltfönstret" som vi ska ha på öppet hus. Öppet hus på vår skola är på torsdag kl 6 tror jag om jag inte minns helt fel. Går på Fransmöller gymnasiet i Kävlinge, kom. Imorgon är det praktik som gäller och har för mig att vi ska baka peppar kakor osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0