april april

Tjohej, vaknade väldigt tidigt idag typ åtta oO förstår inte vad som händer med mig innan vaknade jag sådär vid 2-halv tre. Men det är ju bra att jag vaknar tidigt endå för då sover jag ej bort hela dagen. Idag är det ritkigt fint väder och det är första april mohaha! mamma försökte lura mig imorse men icke! mitt huvud va på skaft hehe, sen försökte jag lura älsklingen men det gick tyvärr ej som planerat haha. Idag kommer pojken hem till mig för engångskull och vi ska sova här idag så det ska bli mys. Igår när pojken kom hem gick vi till ica och handla gottis och sen åt vi på pizzerian muummsss .. Vi kollade på True Blood som började klockan tio och den serien kan man bara ge tummen upp för! hatar egenligen såna vampyrserier hmm ja vad kan jag säga om dom? Gay? japp!
Men denna är annurluna och jag gillar saker som inte är som allt annat. nä nu ska jag nog gå ut litta, sjukt nåic väder. hörs sen ha det sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0