vänner

Man kan inget mer än att älska sina vänner, detta meddelandet fick vi av Carl Sköldback
för ni som inte vet kallas jag shetan

Jag måste lämna er nu, och jag måste erkänna. Jag har aldrig gillat er, jag har helt enkelt inte vågat säga emot, ni var ju så mycket äldre, klokare, starkare. Nu ska jag lägga om helt jag ska bli fri, carl Sköldbacks sjuttonåriga dröm.
Jag kan nu äntligen ta mig ur min nio månader långa mardröm, med sex, alkohol, droger, slagsmål, misshandel, mordförsök och homosexualitet. Ha! Ni tror säkert att jag var era riktiga vänner, där trodde ni fantamig fel. Jag ska leva som kung över dessa, barbarer, som äter sniglar, dricker bögavann.

Linus, din tjocke jävel, det var du som drog mig in i allt detta, hoppas du är nöjd, du har förstört mitt liv.

Kristian, du har dragit mig till ett liv i hat, du har nästan dödat mig, du borde ha gjort det, för nästa gång vi ses.

Tom, fan vad snygg du år. Du gör att jag känner mig så himla dålig. Focking.

Rasmus, din sjuke fan, jag ska aldrig släppa flaskan, jag ska aldrig gifta mig.

Tysken, det finns inga ord, fy fan, din alkoliserade jävel, vi är så mycket mer än blodsbröder, vi är jägerbröder.

Jacob, hade du varit en man, hade jag varit kär i dig.

Sonny, din jävla toffel, det blir bara värre och värre, du är säkert gift, och har barn när jag kommer hem.

Shetan, haha, fan vad full du var i fredags.


Jag hatar er alla så mycket, och hoppas ni har det lika jävligt som vanligt.
Ensamma faller vi. C18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0