en dag till julafton!

Imorgon är det då julafton som jag tror alla vet om vid detta laget oO?
min jul kommer blir lite annurlunda än dom andra jularna, vatt att vi liksom
firat med hela tjocka släkten, men iår blir det ändrade planer.
min julafton kommer se ut såhär:
på dagen kommer min mormor och morfar hit så äter vi och kollar kalle anka och
delar ut julklappar, sen kör dom oss till lund för där ska jag och mamma hälsa på mathias
för han fick inte komma hem på julafton :( .. sen tar jag och mamma taxi hem för runt åtta
kommer Linus Ax hem till mig och ska dricka lite glögg och äta gottis ..mums.. sen blir det
väl att kolla alla julklappar igen testa dom osv :) trots denna jul inte är som dom andra har varit i femtom år så kommer denna jul blir den bästa någonsin! sådeså
hur kommer er julafton se ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0