Helgen

Helgen har varit helt perfekt!
Fredags- Vi skulle grilla här hemma men så kom det mer och mer folk och tillslut blev de "fest" här hemma, inget som va planerat men det va trevligt!
Lördags- Gick upp kl tio för att duscha och göra vid mig. Vi åkte upp till center syd för att äta sen vidare till kanotklubben här i Lödde vid ån för där väntade dom andra på oss. Så blev det att vi paddla kanot hela dagen, och det va längesen jag skratta så mycket som jag gjorde då haha. Det va riktigt mysigt och roligt att göra något som man inte brukar göra. Så stannade vi vid vikingabyn och grilla och bara tog det lungt. två tummar upp för paddlingen, måste göras om! Sen på kvällen stack vi hem till kalle och då¨blev det party!
Söndags- Städade här hemma för det va klibbigt överallt. Sen bara myste jag och älsklingen.
Med andra ord har min helg varit sjukt bra!

Idag är det måndag och det va praktik men gick lite tidigare för jag skulle till vårdcentralen och ta prover. Imorgon är det tisdag och det skulle egentligen varit praktik men det är skola istället för vi har nationella prov.



Vi hade tur med vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0