lugn men lyckad

Hej! som ni vet så bloggar jag inte på helgen för gör annat då så berättar alltid nu i veckan vad som hänt.

Fredags - Vi va ett par stycken som körde gokart i Malmö sen käkade vi på en grill. Sen skulle vi egentligen till furulund/kävlinge där alla andra va men vi va trötta när vi kom hem så vi la oss framför tvn och somna.
Lördags - Dega hela dagen sen mot kvällen gick jag och älsklingen till ica och handla något vi kunde grilla, det blev ryggbiff. Sen åkte vi hem till kalle och grilla och käka sen va vi där hela kvällen. Men vid halv 1 stack jag och älskling till kävlinge för att se vad dom andra gjorde. Sen åkte vi hem och sov.
Söndags - Dega heeeela dagen. Sen vid halv 7 åkte vi till sandskogen med krilles bror han hans flickvän och deras hund och gick en långt runda.
helgen har varit lugn och lyckad!

Igår va jag i skolan och dagen gick ovanligt snabbt. Idag skulle jag egentligen praktiserat men jag är så himla förkyld så jag kännde mig helt död. Så får vila hela dagen idag för jag vill verkligen inte va sjuk till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0