Ballat ur

Helt sjukt! Söker man på tolvåkerskolan (den skolan jag gick 7,8,9an) kommer det massa artiklar upp.

Innan visste ingen vad tolvåker va för dom visste knappt vad Löddeköpinge var. Men nu vet hela Sverige vad tolvåkerskolan är och att den ligger i lilla Lödde. TUR jag inte går kvar på den skolan för jag hade aldrig pallat. Det har totalt ballat ur. När jag gick där i 9an tyckte jag det va många vikarier som hoppa in men vi hade kanske 4st. Dom som går i 9an nu har haft ungefär 70 lärar byten, hur fan är det möjligt? Är tolvåker verkligen så dåligt att ingen vill jobba där? Och dom kommer nog tvångsförvalta skolan och har för mig att det är första gången i sverige dom gör de. Och då är det illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0