Tack!

Godmorgon på er allihopa! Igår fyllde jag år och jag hade en jätte bra födelsedag! på kvällen åt jag, älsklingen och mamma på föredetta lödde krog som nu ägs av dhals hotel, skit god mat! Sen gick vi hem till mamma där jag fick öppna paket sen åt vi kladdkaka och då va bror också med. Sen blev de hem till älsklingen och öppna hans paket. Allting va super duper! Blev jätte nöjd med alla paket och hela dagen/kvällen. Och tack än en gång för alla gratulationer jag fått. Nu blir det snart bussen till skolan men slutar tidigt för jag får inte va med på idrotten för jag har vatt så dålig nu hela lovet. Det är sista lektionen så drattar hem åt då. Bilder på sakerna jag fick kommer in i eftermiddag, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0