Ny trend?

Jaha nu har en ny "trend" kommit in i vår lilla kommun. Precis som för ca ett halv år sen va de att man skulle ha sidecut och då hade alla de. Sen va de converse skor och då hade alla de. Det är konstigt att saker bara kommer som ett bombnedslag så har verkligen alla de, sen försvinner de lika snabbt igen. Men nu är de att det ska va kortklippet. Har ni sett de? Inte för att jag skulle få för mig att göra de men det blir bara fler och fler. Typ Pink eller Septemper frillan. Först hade en de och då va de skit fint, sen kom det en till och de va ju liskom ja okej det är fint, sen kommer den tredje, fjärde, femte och då är de ju liksom boring? Jag tror hälften som går efter "trender" har de för att alla andra har de, inte för att man själv tycker det är fint eller att man trivs i de. Så det är nog få som har de för dom själva tycker det är fint det tror jag iallefall.


Vad tycker ni om frillan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0