Hjärnan = Ur funktion

Hej! kom precis hem från praktiken och idag har jag verkligen hunnit massor! Börjat lära mig kassan riktigt bra nu för om jag ska jobba där varannan helg så måste jag kunna kassan ifall jag står där själv. Så idag har jag bara nördat mig till att lära mig kassan. Cykla hem på lunchen och gick ut med Ludde, han börjar faktist lära sig att kissa och bajsa ute och håller på att lära sig sitt, duktig vovve! Föresten till helgen har jag och Kristian vatt tillsammans i ett år och det ska ju så klart "firas". Jag har ju mina ideér så helgen blir en lång och mysig helg med älsklingen, längtar!

Hjälp mig?! Min hjärna står helt still vet inte ritkigt vad jag ska skriva om nu för tiden. Har ni några ideér så kommentera för jag vill skriva om vad ni tycker är roligt, så hör av er!


Såklart kan min lilla vovve pussas!

Kommentarer
Postat av: Izabella

Vill bara säga att din blogg e riktigt bra Linnea!

2011-01-18 @ 19:59:38
URL: http://izabellakivioja.blogg.se/
Postat av: hanna

skriv om hur du tänker med kläder för du har en välfigt bra stil på kläder :)

2011-01-18 @ 21:28:02
Postat av: hanna

skriv om hur du tänker med kläder för du har en välfigt bra stil på kläder :)

2011-01-18 @ 21:28:32
Postat av: hanna

skriv om hur du tänker med kläder för du har en välfigt bra stil på kläder :)

2011-01-18 @ 21:28:59
Postat av: hanna

skriv om hur du tänker med kläder för du har en välfigt bra stil på kläder :)

2011-01-18 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0