Från läsarna

Igår frågade jag er ifall ni hade några ideér om vad jag ska skriva här i bloggen som ni kanske vill veta, och då hade jag fått ett förslag.

hanna om Hjärnan = Ur funktion: skriv om hur du tänker med kläder för du har en välfigt bra stil på kläder :)

Det är en väldigt svår sak tycker jag, för jag klär mig i de jag tycker är snyggt och skönt och det vet alla om. Det är därför den blir så "unik" och snygg för jag kanske inte har kläder som alla andra har, har inte stilen som alla andra har. Så det blir nog rätt svårt om jag har på mig en skjorta en dag så ska jag försöka förklara varför jag just valde en skjorta :S? men de jag kan göra är att bli bättre på att lägga in bilder på mina kläder kanske? men ska försöka allt jag kan. Kom med mer förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0