Dryg-torsdag

Godmorgon redan torsdag, skönt! Har precis gett Ludde mat och vatt ute med honom så tänkte jag att jag kunde uppdatera. Idag är de skola som gäller som vanligt 9.40-14.30 hyfsad dag, dock så är de endå den drygaste skoldagen. Kan man bara inte hoppa över torsdagen? Det är precis lika onödigt som att fylla 17? Helt onödigt.. menmen det är en sak man inte kan göra så mycket åt så det är lika bara att skippa de. Föresten så börjar Ludda äta jätte bra nu för jag har börjat ge han valp mat fast färskt, alltså ni vet sån mat man ger till katter i burk sånt finns det fast till valpar i hund mat då. Så har börjat ge honom de plus torrfoder som jag har blötat upp och det går jätte bra så tummen upp! Nu kan han sitt jätte bra och börjar träna honom på sitt och stanna och det börjar han lära sig nu, duktig vovve. Nä nu måste jag kila hörs sen!


Såhär såg jag ut när jag och älskling fira vår ettårsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0