Vaccineras

Godmorgon! Onsdag idag dvs halva veckan redan. Idag blir det skola 09.00-14.00 och sen ta bussen hem och sen vid kvart i 4 kommer mamma och hämtar mig för vi ska till vetrinären för lilla Ludde ska vaccineras. Han har faktist blivit jätte duktig. Han är 99% rumsren och varför han inte är 100% är för att han kissar inne när han är ensam hemma men det kommer han också sluta med snart. Annars gör han allting ute och han håller sig på natten sen kan han ju förstås sitt och stanna :')

Föresten så har jag hittat en allahjärtansdags present till älsklingen. Och jag hoppas han kommer bli glad, eller ja jag är nästan helt säkert på att han blir det iallefall hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0