nanalalal

Hemma igen efter vatt hos vetrinären klockan fyra och hos mamma en stund. Va jätte nervös hur det skulle gå hos vetrinären i och med jag inte vatt med om de innan. Men det gick jätte bra! Vetrinären bara:
- va berädda på gnäll och skrik nu från han så håll ett stadigt tag runt nacken
jag- okej, aah jag gillar inte de här (jag va tvungen att titta bort)
Men sen säger hon ja då va de klart, och Ludde va helt tyst och lugn hela tiden blev helt chokad och det blev vetrinären med haha. Så han fick lite skinka efteråt för han va så duktig. Nä nu tänkte jag göra lite chai tea och sätta mig i soffan mysa med Ludde och titta på tv och vänta på älsklingen. Men jag kanske langar in ett inlägg senare ikväll fårse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0