Lov

Hellosan. Nu är man hem kommen från skolan och från center syd. Fick ju ett present kort av pojken på allahjärtansdag på att bygga naglarna så jag åkte till center syd och boka tid, så tisdag kl 12.00 smäller de! Sen hitta jag även lite saker på center syd också (ovanligt) haha. Nä men som ni har sett så har dressman fått in rolling stones tröjor och jag har varit sugen på dom länge så jag tänkte vafan why not? Kosta ju liksom bara 149:- så det va inte så farligt, sen även en super skön kofta på gina som jag också haft ett öga på som bara kosta 49:- nu på slut rean så de va lia bra att passa på tyckte jag. Ikväll bär de av hem till Kalle som ska ha folk idag så det ska bli trevlans! Ha de

Ps. Så jävla skönt att det är lov nu !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0